Przejażdżka

Piątek, 25 marca 2011 · Komentarze(0)
Wyjechałem z domu po 15.20 pojechałem przez fragment szosy 1,5 km w kierunku Bógdał,Szczekocin koło starego młyna potem mijając młyn pojechałem w kierunku drogi polnej,przez pewny fragment terenem,przejeżdżając na 2 stronę następnej drogi asfaltowej wjechałem ponownie w drogę polną,jechałem przez jakieś 100m. chyba i znowu na drogę asfaltową, przejechałem ją z 3-3,5 km. wjeżdżając znowu w teren, potem na tym Bógdale przejeżdżając tory kolejowe jechałem przez pewny długi fragment drogi terenowej dojeżdżając do głównej drogi Włoszczowa - Szczekociny na Psary k/ Secemina potem powrót na Szczekociny,dojechałem do skrzyżowania ul.Stefana Żeromskiego droga krajowa nr 78 pojechałem potem na koniec Szczekocin za wiadukt k/ CPN skręciłem w dróżkę znowu polną, przejeżdżając jakieś 200m. przeszedłem pod torami szlakiem żółtym w kierunku zalewu w Szczekocinach co było też długi fragment szlaku żółtego o nazwie kosynierów jak pamiętam, co prowadzi z centrum miasteczka do Moskorzewa podaję tu link jeśli można. :) http://pl.wikipedia.org/wiki/Żółty_szlak_turystyczny_Moskorzew_-_Szczekociny No i powrót do domu bocznymi drogami:)
Mam nadzieję ze moja historia się troszke chociaż podobała. pozdro dla wzystkich biker-ów :)
(Jak tylko się rozpogodzi chcę ruszyć w okolicę Ogrodzieńca, lub Morska :) )